måndag 13 april 2009

Min vovve i väntan på BUS


Här är min lille vovve Buddy i busartagen, står och väntar på att matte skall jaga runt han i lägenheten och hoppas få tag på hans leka, riktig smupp. Ja och nu sitter jag här efter timmar av bloggande och funderar över middagsmaten, vad jag skall hitta på, min make har tandvärk så han är inte så alert och jag tror inte det känns så piggt på att äta heller, men mat i maggen måste man ha. Får ta en vända i frysen och titta över vad som kan bjudas :-)
Ja sen skall jag köra grabben tillbaka till hans mamma i Forshaga efter vi ätit. Väntar på att morgondagen skall gry och bli en ny dag så maken får ringa till tandvården innann han helt förgås. Stackars!
Ja så är det, bröllopsdag igår och den firades inte kan jag lova för vi hade ju barn på besök och maken har ingen firar lust, tandvärk kan konsten att förstöra allt. Nej nu får jag ta tag i det som skall göras här så jag säger hej så länge till bloggvärlden...

Inga kommentarer: