lördag 25 april 2009

Detta är inte klokt, jag har blivit spärrad på Netlog


Det är otroligt, jag är spärrad på netlog, fattar inte ett dugg, jag har inte skrivit obscent och jag har inga porrbilder, dock har de spärrat en del bilder som inte jag tyckt varit så farliga, men som de tyckt haft porriga inslag tecknade bilder, men det skall väl inte föranleda något sådant här. Jag har bloggat där dag som natt praktiskt taget sedan jag startade sidan så det känns riktigt olustigt och jag har en massa goa vänner där ute, jag begriper inget. Har skrivit till dem för att höra vad som står på, varför de spärrat mig, det måste ju vara ett misstag eller?????

Nåja jag bloggar på här, fast det andra var min absoluta favoritsida så jag känner mig lite nere faktiskt, bloggandet är en viktig del i mitt liv, så man vill ju inte ha störningar där. Och jag som har egna klaner och massa annat där ute, jag blir ju rent av förbannad.

Men man får inte sörja allt för mycket över detta nu, ska ju slappa idag och se på teven, vi har varit ute på en långpromenad med Buddy och nu står maken i grytorna och skall göra min potatisgratäng, var till affären och köpte grädde förut idag och lite gotta till teven :-), väntar på att helpdesken skall höra av sig till mig angående netlog men ja jag vet inte om de arbetar på helger, under tiden försvinner mina vänner och min kontakt med dem.

Vi skall steka oss en stor köttbit och så skall vi ha potatisgratängen och cidersås. Mums sådant vi lärde oss på praktiken igår. Nåja medans maken gör mat skall jag läsa i min tidning NWT, där jag brukar lusläsa om det som händer och det som debatteras om, får se om jag kan finna några nya saker att blogga om senare, tills dess ha det gött i solskenet...
kan tillägga att de släppt in mig tillbaka nu och att jag spärrats för att jag lagt in foton som bröt mot vett och etikett, funderar på vad det kan ha varit, mitt barnbarn i badbaljan ca 1 månad gammal och min make med bar överkropp ute i första båten vi hade, fattar inget men huvudsaken är att jag kom in tillbaka igen..

Inga kommentarer: