lördag 18 april 2009


Lördag, jag känner mig pigg och framåt. Har just fått i mig mina frallor och mitt goa kaffe "Löfbergs Lila" -de borde få ge mig reklampengar så ofta som jag ger dem PR, hihii
Ska snart avrunda bloggandet för en stund och gå ut i förrådet och rota efter gamla disketter samt att stuva om där ute nu när Konkursförvaltaren hämtat allt som stod i det andra förrådet, sen ja jag hoppas hinna fotografera lite också. Dottern och nye svärsonen var uppe med tuppen och rotade runt där uppe så jag vaknade tidigt idag, hörde dem gå runt, men ja då kanske jag får en del gjort i alla fall.
Ja det var i runda slängar vad som ska ske denna dag, jo sedan skulle den här utländska killen komma hit för att avhämta sina bilar, som han nu spunnit ända ned på underredet, vilka dårar, han ville visst att vi skulle dra lös honom. Jo jo har man inte jobb så får man jobb, kursen börjar på måndagen och jag väntar spänt på det, skall bli kul det här och nu har man fått lite energi efter att ha pratat med advokaten igår om makens trassel, han tror det skall gå hyfsat bra så vi får ju ge detta vårt hopp nu, själv oroar jag mig över min konkurs nu eftersom vi haft samma bokförare, ja jag vet inte det får gå som det går, jag fattar ändå inget av bokföring det var ju vitsen med att ha en bokförare som skulle ha dyra pengar eller hur, men ja i ett AB är man i alla fall ytterst ansvarig har jag fattat nu, så helt molnfritt är inte detta, men de bekymren får vi ta då i så fall. Nu skiner solen ute och fåglarna kvitttrar och det känns skönt att leva......

Inga kommentarer: