tisdag 2 december 2008

Pappersarbete på G


Ja så sitter man och börjar ta itu med sitt trasiga liv igen då, jag kunde ju inte betala A-kassan så nu har jag ingen A-kassa så det är prio ett igen, att betala in dit så jag kommer med igen annars har jag varit medlem där sedan jag var 18 år gammal, ja ingen ide att gråta över spilld mjölk, bara att komma sig igång igen. Starta all over again! Trasigt hjärta eller ej, bilden fann jag på Internet, den är kanon för att beskriva mitt trasiga liv just nu den är från en film om ett brustet hjärta. Nog om det nu!
Sedan ska jag ut på internet och söka jobb också vi får se hur dagen utvecklar sig, jag ska i alla fall inte gråta och stå i här, jag skall fightas för min plats i livet.

Sedan har jag lagt fram lite julkort för det skall ju också skrivas och skickas till alla, hög tid nu för posten kommer sig sakterliga framåt.

Har massor att stå i med för att allt ska bli till det bästa, vi får bara se hur allt blir i slutänden. Måste börja köra bil igen också annars blir det faan så svårt att åka till jobb mm. Får väl börja hos en psykolog hehhe.

Nu ska jag väl ta mig i kragen och komma igång med allt som måste göras. Tiden rinner iväg och jag vill återförenas med mitt hemland......

Inga kommentarer: