fredag 5 december 2008

Jo då det shoppades


Jo då hon handlade en massa till barnen, långärmade t-shirts, linnen, jackor, collegetröjor, leggins och myket mera. Själv köpte jag efterlängtade tofflor till mig och maken samt en vinterjacka till Kim att ha i Sverige en snowboardjacka för mitt återbäringskvitto, jättefin och naturligtvis kom det, va faan ska jag ha den till jag brukar faan inte använda sån skit. Ja man blir alltid älskad och tackad. Men nu har han en jacka och slipper frysa så det är ju skönt. Har bryggt kaffe och rastat hunden och sedan när jag skulle ställa över kannan började den spruta ut själv över min hand och golvet, jättekul så då fick man torka upp det och handen svider ännu. Ja och så har jag rastat Buddy, så han har varit ute, tyckte folk rittade konstigt på mig, men det kan väl bero på håret som ser ut som skit jämnt. Hade ju inte dragit en borste genom det heller så.... I alla fall så gick ju shoppingvändan bra, det var trevligt och jag förberedde min vän på att jag kommer flytta tillbaka till Sverige, för att jag inte trivs här nere. Oavsett så nu vet hon men egentligen var det inte det jag tänkt skriva utan att de hade satt upp granen och kulorna och allt på Habaneras och det var fint bara synd att de spar på strömmen, det gör ju inte folk köpsugna, bättre att tända upp och låta folk få lite stämning. Igår ringde Laila och frågade om hon startar eget om hon kan köpa mitt varulager till inköpspriset och visst kan hon det. Hoppas allt går bra. Ja nu ska jag väl börja med frukosten så vi slipper svälta oss, hehe.. Ha en bra dag kära bloggare...

Inga kommentarer: