måndag 1 december 2008

Nattfrost i Torrevieja


Jisses i natt har det verkligen varit kallt, nattfrost över biltaket när jag kom ut för att rasta Buddy. Och jag som trodde mig vara i ett varmt land. Under dagen har solen tittat fram lite, och emellan det har det blåst en massa. Ståle, jag och Kim har varit till Mercadona och handlat lite mat, köpte en tårta så nu ska vi ha den och kaffe om en liten stund hoppas den smakar gott. Efter shoppingen så var vi till Mc Donalds och tog oss en hamburgare Big Mac Menu med cola, gott att komma ut och skitgott att slippa laga mat för en gång skull. fats det är ju dyrt som över allt annars. Sökt en masas jobb idag och lagt in mig på AF, samt Manpower och på ytterligare en jobbsite. Har gjort ett CV, för att skicka iväg med ansökningarna, så en bit på väg är man väl.

Ja vi har tagit ett beslut, vi ska tillbaka till Sverige igen, försöka få oss skuldsanering och göra rätt för oss, inte så illa att leva på existensminimum, man får bara klara av det eller hur, det är ju ett måste. Vi lever ju inte på något mer här nere....

Inga kommentarer: