torsdag 11 december 2008

Jag har också varit barn


Ja så har jag tagit mig tid att titta på gamla kort som jag lagt på CD, återblick över mitt liv blev det ju av det hela. Ja så söt var jag för ca 42 år sedan, mycket har hänt under åren som har gått. Så mycket har jag gått igenom, men trots det kan jag ännu känna att jag har varit ett barn en gång och i vissa lägen kan man fortsatt känna sig lika liten och oskyddad som man gjorde på den tiden.
Håller på att bygga på min privata hemsida, där jag försöker att skapa en bild av mig, vem är jag så man kan lära känna mig, genom dels text och sedan genom massor av både gamla och nya bilder. Intresserad av att titta du med: Välkommen in på http://www.123minsida.se/
Jag vill kunna använda min hemsida för mer än ett ändamål, att peka ut till då jag söker ett jobb, eller som nu när jag på distans försöker finna ett ställe att hyra i Värmland för att kunna resa tillbaka hem igen. eftersom det då är svårt att resa till Sverige för att visa upp sig tycker jag det kan vara bra om man kan gå ut på sidan och därigenom kanske lära känna mig lite grann och ta del i min vardag, Vem är jag, vilka umgås jag med och vad gör jag på min fritid och mycket mera. Jag hoppas kunna vinkla allt så att jag på ett sätt kan visa att jag är en reko människa, ja att sälja mig själv på ett ärligt och annorlunda sätt. Herregud det lät allt det, ja roligt har jag i alla fall när jag skapar så jag tänker fortsätta. Och genom mitt arbete har många goda minnen farit fram i mitt inre och många återblickar på människor som betytt mycket för vem jag har blivit har också kommit på plats så jag är glad över min idérikedom. Jag tycker att ni skall ta er tid att lära känna mig, gå in på min sida, inget att förlora bara en vän att vinna....
Dagens visa ord: Den som leker domare mellan två vänner riskerar oftast att mista den ena

Inga kommentarer: